Waarom uw helpdesk uitbesteden?

Uw helpdesk uitbesteden kan uw bedrijf een goede reputatie geven. Dit zal leiden tot een hogere klanttevredenheid. Met een goede helpdesk is het mogelijk voor uw bedrijf om makkelijker en sneller met uw klanten te communiceren over eventuele problemen. Een goede helpdesk helpt dus bij het creëren van fijne ervaringen, maar bevat ook mogelijkheden waardoor uw bedrijf een beter inzicht kan krijgen in de ervaringen van uw klanten met uw bedrijf.

Met behulp van een goede helpdesk kan u uw bedrijf een goede reputatie geven, maar het kan ook wel degelijk tijd en moeite kosten. Tijd is kostbaar en daarom is uw helpdesk uitbesteden een goede uitkomst.

1

Medewerkers

1

Interacties per dag

1

Tevreden klanten

1

jaar ervaring

Uw bedrijf is altijd bereikbaar

Een voordeel die het uitbesteden van uw helpdesk biedt, is het feit dat uw bedrijf te allen tijde beschikbaar is voor uw klanten en zijn of haar problemen of vragen. Het maakt dus niet uit of een klant vroeg in de ochtend belt of laat in de avond belt of op een zaterdagmiddag, met het uitbesteden van uw klantenservice zal uw bedrijf dag en nacht klaar staan om uw klant te helpen met eventuele problemen of vragen. Uitbesteden klantenservice is dus een goede uitkomst wanneer u meer telefonisch beschikbaar wil zijn voor uw klanten en zijn of haar problemen of vragen.

U kan besparen op de kosten

Een andere reden waarom het uitbesteden van uw helpdesk handig is, is doordat het uitbesteden van uw klantenservice kostenbesparend zal gaan werken. Wanneer u een fulltime service medewerker of fulltime receptioniste aanneemt, zal u moeten gaan betalen per uur, wat kan gaan resulteren in een hoog maandloon. Met het uitbesteden van uw telefonische klantenservice hoeft u niet een fulltime receptioniste of fulltime service medewerker aan te nemen en per maand te betalen. U krijgt een professionele medewerker en die betaalt u per het aantal gepleegde telefoontjes. Zo kan telefonische klantenservice uitbesteden in uw voordeel werken en zorgen voor minder kosten.

Alleen betalen wanneer nodig

Een andere reden waarom het uitbesteden van uw klantenservice nuttig kan zijn, is kort hiervoor al besproken. Die reden is namelijk dat u alleen hoeft te betalen wanneer dat nodig is. U hoeft dus geen fulltime medewerker in loondienst te hebben, waar u dan maandelijks een hoog loon aan moet betalen. Met het uitbesteden van uw klantenservice krijgt u een professioneel iemand die vergt over de nodige kennis en diegene betaalt u per het aantal gepleegde telefoontjes. Mocht er dus op een dag minder getelefoneerd worden dan op een andere dag, dan betaalt u dus ook minder op die dag.

Professioneel en persoonlijk contact met de klanten

De mensen die voor u zullen gaan werken, zijn erg professioneel. Zij zijn bekend met de branche waar uw bedrijf zich in bevindt en krijgen zelfs nog extra training zodat zij weten hoe zij moeten omgaan met een bepaalde situatie binnen uw bedrijf.
Naast het feit dat de klanten op een professionele manier worden geholpen, worden zij ook nog eens heel persoonlijk geholpen. Met het uitbesteden van uw helpdesk zal de klant per direct worden verbonden met een van onze medewerkers, zonder dat er een keuzemenu het gesprek zal verstoren. Uw klanten zullen op die manier een prettigere ervaring hebben met uw bedrijf.

klantenservice uitbesteden

Het komt altijd uit met uw planning

De laatste reden waarom het uitbesteden van uw helpdesk nuttig kan zijn voor u, is dat het altijd uitkomt met uw planning. Met fulltime medewerkers kan het nog wel eens voorkomen dat zij onverwacht ziek worden en niemand voor hen kan invallen. U zal dan blijven zitten met klanten die niet op tijd geholpen kunnen worden en blijven zitten met hun eventuele vragen. Met dank aan onze medewerkers zal er altijd iemand klaar staan die bereid is om uw klanten om een goede manier te helpen. Zo hoeft u dus geen rekening meer te houden met eventuele vakantiedagen of plotselinge ziektegevallen.

ONZE VOORDELEN

Wat onderscheidt ons?

Geniet van besparingen

Wij zorgen voor onboarding, kwaliteitsborging voor elke agent die zich in uw team bevindt en werving. Het is natuurlijk mogelijk om in-house te huren, maar hoogstwaarschijnlijk betaalt u dan twee à drie keer het bedrag dat u bij ons zou kunnen besteden.

Bouw klantvertrouwen op

Door outsourcing bouwt u klantenvertrouwen op. Om klantenvertrouwen op te bouwen, zal u moeten beschikken over bepaalde kennis. Door outsourcing schakelt u een extern bureau in die beschikt over die bepaalde kennis. Hierdoor zal uw bedrijf als het ware een vertrouwenspersoon worden voor uw klant. Uw klanten zullen geen onbeantwoorde vragen meer hebben en u kan uw klanten helpen binnen enkele minuten. Hierdoor zal u ongetwijfeld de nummer 1 vertrouwde merk in uw branche worden.

Realiseer merk veilige klantenservice

Het uitbesteden van uw klantenservice aan binnensupport zorgt ervoor dat u geld en tijd bespaart, maar het zorgt er ook voor dat uw klanten verliefd worden op uw bedrijf. Wij bieden u deskundige agenten aan die zijn opgeleid tot specialisten in uw werk.

Klantervaring schalen

Met de ondersteuning die binnensupport u biedt, hoeft uw bedrijf zich geen zorgen meer te maken over werving. Met onze hulp zullen wij uw klantenservice vergemakkelijken, zodat uw klantenservice succesvol en efficiënt kan worden opgeschaald zonder dat u zich daar zorgen over moet maken.

binnendienst expertise

Onze Diensten

Telefoon service

Gemiste oproepen zijn erg vervelend. Niet alleen voor uw klanten maar ze zijn ook schadelijk voor uw bedrijf. Klanten die geen antwoord krijgen of naar de voicemail worden verwezen zijn klanten die u misschien verliest.

Insourcing commercieel personeel

Binnen telefoon service is gespecialiseerd in insourcing. Insourcing betekent dat in plaats van bedrijfsactiviteiten uit te besteden aan andere partijen, nu activiteiten en taken binnenshuis worden uitgevoerd.

Klantenservice uitbesteden

Ontvangt u veel telefoontjes die betrekking hebben op uw verkochte producten of uw verleende service en houdt dit u van uw core business dan kunt u overwegen om uw klantenservice uit te besteden.

ONZE BEWEZEN AANPAK

Uitvoeringservaring boven verwachting

1

Neem contact op

Neem contact op met ons bedrijf en laat uw gegevens achter zodat wij later contact met u kunnen opnemen. Door aan te geven hoe wij u kunnen helpen en welke service u nodig heeft uitbesteed, kunnen wij u sneller helpen.

2

Planning

Om de behoeften van uw klanten op papier te kunnen zetten, zal er een analyse worden uitgevoerd. Tijdens die analyse wordt er met veel aandacht gekeken naar de behoeften van uw klanten.

3

Documentatie

Wij zullen een gespecialiseerde databank met kennis opstellen, waar veelgestelde vragen bij voorbaat beantwoord worden opgenomen. Daarnaast zullen er voor de medewerkers ook call scripts worden opgesteld.

4

Team training

Nadat de opgestelde documenten helemaal in orde zijn, naar wens zijn en klaar voor gebruik zijn, zal het team getraind worden om zich aan de documentatie te houden.

5

We gaan live

Als het team goed getraind is, zal het moment eindelijk daar zijn. Het moment waarop het team voor uw bedrijf eindelijk live zal kunnen gaan.

6

Zorgeloos werken

De gesprekken die wij voor u afhandelen, zullen netjes worden gerapporteerd. Per gesprek zal u een verslag ontvangen per e-mail, zodat u op de hoogte kan blijven en niks hoeft te missen.

Onze grootste troeven zijn

Wij werken voor

Recensies

Wat onze klanten over ons zeggen

F.A.Q

Meest gestelde vragen

Binnen hoogtepunten

Nieuws en persberichten

Verken Binnendienst

Laten we praten over het uitbesteden van bedrijfsprocessen voor succes

Menu