De stekker eruit of de lijn open?

Nieuws

Tijd om op te laden

Het is eind december: voor veel mensen de tijd om rust te nemen, quality time door te brengen met familie en vrienden, terug te kijken op het afgelopen jaar en plannen te maken voor het nieuwe jaar. Voordat het zover is worden bureaus opgeruimd en de afwezigheidsmelding en voicemail ingeschakeld. Ook aan de andere kant van de lijn, bij uw klanten en relaties, wordt minder gewerkt. Maar dat betekent niet altijd dat ze in deze tijd helemaal geen contact zoeken.

We leven steeds meer in een 24 uurs economie en met de wereld binnen handbereik, wordt bereikbaarheid, ook in deze periode van het jaar belangrijker. En dat levert een dilemma op, want natuurlijk wilt u, al dan niet onder een kerstboom, tijd en ruimte om op te laden. En dat gunt u ook uw medewerkers. Maar tegelijkertijd wilt u uw relaties niet in de kou laten staan als ze u wel willen bereiken.

Hoe creëert u rust voor u en uw medewerkers en houdt u toch de lijn open met uw klanten?

De medewerkers van Binnen telefoon services hebben net als de rest van Nederland een vrij rustige periode in deze laatste weken van het jaar. Omdat er minder gebeld wordt, kan onze bezetting iets minder intensief ingepland en kunnen ook onze telefonistes en PA’s opladen met wat extra vrije tijd. Maar de lijnen blijven ( op de beide Kerstdagen en Nieuwjaarsdag na) wel open. En dat betekent, dat onze klanten bereikbaar blijven voor hun klanten en relaties. Vanwege de vakantietijd kunnen we niet in alle gevallen doorverbinden en terugbelverzoeken zullen soms pas in de eerste week van januari opgevolgd worden. Maar in plaats van een onpersoonlijke voicemail, krijgen bellers wel echt contact en dat vindt eigenlijk iedereen toch een stuk prettiger. De telefonistes van Binnen telefoon services kunnen de beller informeren over de bereikbaarheid van het bedrijf én de specifieke medewerkers. Ze denken mee en zoeken samen met de beller naar de beste en snelste manier om inhoudelijk contact te krijgen. Ook kunnen zij boodschappen aannemen, zodat onze klanten goed geïnformeerd over recente ontwikkelingen het nieuwe jaar kunnen beginnen. Wij helpen ook graag u en uw medewerkers te genieten van de nodige rust en toch in contact te blijven met uw klanten en relaties.

Fijne feestdagen en alle goeds voor 2019!

Of u nu naar de sneeuw vertrekt (of juist naar de zon) of lekker thuis blijft, of u de kerstvakantie nou heel actief of met Netflix gaat invullen, we hopen dat u een hele goede tijd heeft. Voor 2019 wensen we u bovenal een goede gezondheid. En natuurlijk een juiste balans tussen werk een privé, ook tijdens de feestdagen. Met de lijn open naar nieuwe mogelijkheden….

Het team van Binnen telefoon services

Dit vind je misschien ook leuk

Onze dienstverlening heeft als gemeenschappelijke deler dat een gastvrije instelling en dienstverlening altijd voorop staan. Alleen dan kan je het hebben over een langdurige en goede zakelijke relatie.

Categorieën

Moet lezen

Menu