klantenservice uitbesteden

Wat houdt telefonische antwoordservice in?

Goede telefonische bereikbaarheid is een belangrijke succesfactor voor ieder bedrijf. Telefonisch goed bereikbaar zijn zorgt voor meer tevreden klanten. Om ervoor te zorgen dat uw klanten tevreden zijn over uw bedrijf kunt u gebruik gaan maken van telefonische antwoordservice. Onze medewerkers zullen uw bedrijf van binnen en buiten leren kennen om zo met veel kennis de telefoon op te pakken. Met dank aan onze telefonische antwoordservice zal uw klant vriendelijk, snel en goed geholpen worden en erg tevreden met uw bedrijf zijn, waardoor zij niet naar de concurrent zal willen gaan.

1

Medewerkers

1

Interacties per dag

1

Tevreden klanten

1

jaar ervaring

Invaller voor uw telefoniste

Het kan best voorkomen dat uw telefoniste druk in gesprek is met een klant en u even geen tijd heeft om met de andere klant telefonisch contact te houden. Zo kan het ook best zijn dat u even geen zin heeft in telefonisch contact. Natuurlijk wilt u de beste service bieden aan uw klanten en daar is waar onze telefoonservice van dienst kan zijn. Met dank aan onze telefoonservice beschikt u altijd over een invaller voor uw telefoniste of voor uzelf. Het enige wat u moet doen op het moment van telefonisch contact, is het doorschakelen van de telefoon. U zal alleen betalen voor de gepleegde telefoongesprekken.

uw klantenservice uitbesteden

Wanneer is telefonische antwoordservice handig?

Telefonische antwoordservice kan op verschillende gelegenheden een goede uitkomst bieden voor u. Zo is onze telefonische antwoordservice handig op momenten waarop u zich volledig wil concentreren, u zich in de auto bevindt of in een vergadering zit.
U kunt natuurlijk zelf bepalen wanneer u gebruik wil maken van onze telefonische antwoordservice. Handmatige doorschakeling is niet meer nodig. U kan de service zo instellen dat de telefoon bijvoorbeeld automatisch wordt doorgeschakeld naar ons nadat de telefoon drie keer is overgegaan.

Toezicht houden op telefonisch contact

U wilt goed telefonisch bereikbaar zijn voor uw klanten en weten hoe het contact met de klanten verloopt. Een optie is dan natuurlijk om zelf contact te hebben met uw klanten, maar dat kan veel tijd vergen. Tijd die u misschien niet heeft. Met dank aan onze telefoon beantwoord service houden wij contact met uw klanten en kunt u op elk moment zien hoe het contact is verlopen.
De telefoniste zal u een e-mail of sms sturen nadat het contact met uw klant heeft plaatsgevonden. Daarnaast is het ook mogelijk om een koppeling te maken met het systeem dat u gebruikt, zodat u alle informatie te allen tijde kan terugvinden in uw systeem.

telefoonservice uitbesteden

Een extern bedrijf weet wat uw bedrijf doet

Het contact met uw klanten overlaten aan een extern bedrijf kan zo zijn twijfels met u mee brengen, want hoe weet een extern bureau hoe uw bedrijf communiceert? Wij kunnen die twijfels weghalen, want wij zullen onze medewerkers trainen naar uw wensen. U laat ons weten hoe u wilt dat de telefoon wordt opgenomen. U heeft de mogelijkheid om een soort script om te sturen, waar onze medewerkers zich dan aan zullen houden. Zo komen onze medewerkers professioneel over en hebben uw klanten niet door dat u gebruikt maakt van onze telefonische antwoordservice.

Voordelen van telefonische antwoordservice

Telefonische antwoordservice heeft veel voordelen, waar u dus veel profijt van zal hebben. Ten eerste zal er met dank aan telefonische antwoordservice een einde zijn aan de wachttijden. Er zal altijd een medewerker klaar staan om uw klanten op een fatsoenlijke manier te woord te staan. Daarnaast zal uw bedrijf ook buiten kantooruren beschikbaar zijn, waardoor u meer klanten zal gaan aantrekken. Tot slot zal u geen omzet meer mislopen. Veel klanten willen snel antwoord ontvangen voordat zij een product aanschaffen. Wanneer een concurrent sneller antwoord geeft, zal uw potentiële klant naar de concurrent gaan. Met dank aan de telefonische antwoordservice krijgt uw klant snel antwoord en zal hij het product bij u aanschaffen.

ONZE VOORDELEN

Wat onderscheidt ons?

Geniet van besparingen

Wij zorgen voor onboarding, kwaliteitsborging voor elke agent die zich in uw team bevindt en werving. Het is natuurlijk mogelijk om in-house te huren, maar hoogstwaarschijnlijk betaalt u dan twee à drie keer het bedrag dat u bij ons zou kunnen besteden.

Bouw klantvertrouwen op

Door outsourcing bouwt u klantenvertrouwen op. Om klantenvertrouwen op te bouwen, zal u moeten beschikken over bepaalde kennis. Door outsourcing schakelt u een extern bureau in die beschikt over die bepaalde kennis. Hierdoor zal uw bedrijf als het ware een vertrouwenspersoon worden voor uw klant. Uw klanten zullen geen onbeantwoorde vragen meer hebben en u kan uw klanten helpen binnen enkele minuten. Hierdoor zal u ongetwijfeld de nummer 1 vertrouwde merk in uw branche worden.

Realiseer merk veilige klantenservice

Het uitbesteden van uw klantenservice aan binnensupport zorgt ervoor dat u geld en tijd bespaart, maar het zorgt er ook voor dat uw klanten verliefd worden op uw bedrijf. Wij bieden u deskundige agenten aan die zijn opgeleid tot specialisten in uw werk.

Klantervaring schalen

Met de ondersteuning die binnensupport u biedt, hoeft uw bedrijf zich geen zorgen meer te maken over werving. Met onze hulp zullen wij uw klantenservice vergemakkelijken, zodat uw klantenservice succesvol en efficiënt kan worden opgeschaald zonder dat u zich daar zorgen over moet maken.

binnendienst expertise

Onze Diensten

Telefoon service

Gemiste oproepen zijn erg vervelend. Niet alleen voor uw klanten maar ze zijn ook schadelijk voor uw bedrijf. Klanten die geen antwoord krijgen of naar de voicemail worden verwezen zijn klanten die u misschien verliest.

Insourcing commercieel personeel

Binnen telefoon service is gespecialiseerd in insourcing. Insourcing betekent dat in plaats van bedrijfsactiviteiten uit te besteden aan andere partijen, nu activiteiten en taken binnenshuis worden uitgevoerd.

Klantenservice uitbesteden

Ontvangt u veel telefoontjes die betrekking hebben op uw verkochte producten of uw verleende service en houdt dit u van uw core business dan kunt u overwegen om uw klantenservice uit te besteden.

ONZE BEWEZEN AANPAK

Uitvoeringservaring boven verwachting

1

Neem contact op

Neem contact op met ons bedrijf en laat uw gegevens achter zodat wij later contact met u kunnen opnemen. Door aan te geven hoe wij u kunnen helpen en welke service u nodig heeft uitbesteed, kunnen wij u sneller helpen.

2

Planning

Om de behoeften van uw klanten op papier te kunnen zetten, zal er een analyse worden uitgevoerd. Tijdens die analyse wordt er met veel aandacht gekeken naar de behoeften van uw klanten.

3

Documentatie

Wij zullen een gespecialiseerde databank met kennis opstellen, waar veelgestelde vragen bij voorbaat beantwoord worden opgenomen. Daarnaast zullen er voor de medewerkers ook call scripts worden opgesteld.

4

Team training

Nadat de opgestelde documenten helemaal in orde zijn, naar wens zijn en klaar voor gebruik zijn, zal het team getraind worden om zich aan de documentatie te houden.

5

We gaan live

Als het team goed getraind is, zal het moment eindelijk daar zijn. Het moment waarop het team voor uw bedrijf eindelijk live zal kunnen gaan.

6

Zorgeloos werken

De gesprekken die wij voor u afhandelen, zullen netjes worden gerapporteerd. Per gesprek zal u een verslag ontvangen per e-mail, zodat u op de hoogte kan blijven en niks hoeft te missen.

Onze grootste troeven zijn

Wij werken voor

Recensies

Wat onze klanten over ons zeggen

F.A.Q

Meest gestelde vragen

Binnen hoogtepunten

Nieuws en persberichten

Verken Binnendienst

Laten we praten over het uitbesteden van bedrijfsprocessen voor succes

Menu