Hoe werkt het uitbesteden van uw telefoondienst?

Elk bedrijf heeft profijt van een goede telefoondienst. Uw bedrijf is daar ook zeker geen uitzondering in. Een goede telefoondienst zorgt al voor de helft van uw vaste klanten. Klanten willen namelijk terugkomen bij bedrijven die de tijd voor hun klanten nemen en de klanten ook daadwerkelijk goed en snel helpen. Een goede telefoondienst kan echter veel tijd van uw vragen en misschien hebt u die tijd wel niet. Daar is het uitbesteden van uw telefoonservice van toepassing komt. Met dank aan onze hardwerkende medewerkers bent u verzekerd van een goede telefoondienst, die ervoor zal zorgen dat uw klanten blijven terugkomen.

1

Medewerkers

1

Interacties per dag

1

Tevreden klanten

1

jaar ervaring

Betaal per gepleegde telefoon

Wanneer u ervoor kiest om uw telefoondienst uit te besteden, betaalt u daar natuurlijk wel een geldsom voor aangezien het om een dienstverlening gaat. Deze geldsom is gelukkig niet veel, want u betaalt ons alleen per gepleegde telefoon. Dat betekent dus dat u niet per uur of per dag een vast tarief moet betalen. Wanneer u een telefoon krijgt die u of uw receptioniste niet kan opnemen, schakelt u dat telefoontje door naar ons en een van onze medewerkers zal uw klant dan helpen met zijn of haar problemen. Dat is ook gelijk het enige waar u ons voor moet betalen. Het is natuurlijk ook mogelijk om voor een samengesteld pakket te kiezen, waardoor u profijt hebt van meer voordelen.

uw klantenservice uitbesteden

Kies wanneer u doorschakelt

Met het uitbesteden van uw telefoon beantwoord service kan u zelf bepalen wanneer uw wil doorschakelen naar een van onze medewerkers. Heeft u het dus erg druk op het ene moment en geen receptioniste die de telefoon kan opnemen? Dat is geen probleem, want er staat een sterk team achter u die altijd klaarstaat om u te helpen en de telefoon op te nemen.
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat u even geen behoefte hebt in telefonisch contact met uw klanten, maar het wel belangrijk vindt dat uw klanten goed worden geholpen. Onze medewerkers komen op zulke momenten ook goed van toepassing.

Uw klanten worden optimaal geholpen

Door uw telefoondienst uit te besteden, worden uw klanten altijd optimaal geholpen. Onze medewerkers worden namelijk getraind naar uw wensen. Zo leren zij hoe ze de telefoon moeten oppakken en leren zij ook hoe uw bedrijf graag te werk gaat. Op die manier beschikken onze medewerkers over alle benodigde kennis om uw klanten op een goede manier te helpen en dus ook gelijk uw bedrijf op een positieve manier te helpen. Onze medewerkers worden pas ingezet wanneer u tevreden bent met hoe alles verloopt tijdens de trainingen. Zo bent u namelijk zeker over hoe wij te werk gaan en hoeft u zich geen zorgen meer te maken.

antwoordservice

Dag en nacht beschikbaar

Veel klanten missen de mogelijkheid om laat in de avond of in het weekend contact op te nemen met een bedrijf wanneer zij problemen ervaren en hulp nodig zijn. Veel mensen zijn overdag druk en hebben dus ook geen tijd om contact op te nemen met een bedrijf voor hun problemen. Hoogstwaarschijnlijk biedt u ook alleen de mogelijkheid aan om op werkdagen contact te zoeken met uw medewerkers. Wanneer u uw telefoondienst uitbesteedt, hebt u altijd medewerkers klaarstaan die dag en nacht beschikbaar zijn voor uw klanten. Door onze medewerkers in te schakelen, is er altijd wel iemand beschikbaar om uw klanten op elk ogenblik te helpen met zijn of haar problemen.

Vervanging voor uw receptioniste

Met het uitbesteden van uw telefoondienst hebt u altijd een vervanging voor uw receptioniste. Het is ongetwijfeld wel eens voorgekomen dat uw receptioniste plotseling ziek werd of op vakantie ging. Dan bent u iemand nodig die uw klanten kan helpen met zijn of haar problemen. Dat is ook gelijk waar onze medewerkers goed van toepassing komen. Onze medewerkers dienen als het ware als vervanging van uw eigen receptioniste indien uw receptioniste er niet is om de telefoon op te nemen.
U houdt uw receptioniste dus gewoon in dienst, maar maakt gebruik van onze medewerkers voor het geval dat uw receptioniste om welke omstandigheid dan ook de telefoon niet kan opnemen.

ONZE VOORDELEN

Wat onderscheidt ons?

Geniet van besparingen

Wij zorgen voor onboarding, kwaliteitsborging voor elke agent die zich in uw team bevindt en werving. Het is natuurlijk mogelijk om in-house te huren, maar hoogstwaarschijnlijk betaalt u dan twee à drie keer het bedrag dat u bij ons zou kunnen besteden.

Bouw klantvertrouwen op

Door outsourcing bouwt u klantenvertrouwen op. Om klantenvertrouwen op te bouwen, zal u moeten beschikken over bepaalde kennis. Door outsourcing schakelt u een extern bureau in die beschikt over die bepaalde kennis. Hierdoor zal uw bedrijf als het ware een vertrouwenspersoon worden voor uw klant. Uw klanten zullen geen onbeantwoorde vragen meer hebben en u kan uw klanten helpen binnen enkele minuten. Hierdoor zal u ongetwijfeld de nummer 1 vertrouwde merk in uw branche worden.

Realiseer merk veilige klantenservice

Het uitbesteden van uw klantenservice aan binnensupport zorgt ervoor dat u geld en tijd bespaart, maar het zorgt er ook voor dat uw klanten verliefd worden op uw bedrijf. Wij bieden u deskundige agenten aan die zijn opgeleid tot specialisten in uw werk.

Klantervaring schalen

Met de ondersteuning die binnensupport u biedt, hoeft uw bedrijf zich geen zorgen meer te maken over werving. Met onze hulp zullen wij uw klantenservice vergemakkelijken, zodat uw klantenservice succesvol en efficiënt kan worden opgeschaald zonder dat u zich daar zorgen over moet maken.

binnendienst expertise

Onze Diensten

Telefoon service

Gemiste oproepen zijn erg vervelend. Niet alleen voor uw klanten maar ze zijn ook schadelijk voor uw bedrijf. Klanten die geen antwoord krijgen of naar de voicemail worden verwezen zijn klanten die u misschien verliest.

Insourcing commercieel personeel

Binnen telefoon service is gespecialiseerd in insourcing. Insourcing betekent dat in plaats van bedrijfsactiviteiten uit te besteden aan andere partijen, nu activiteiten en taken binnenshuis worden uitgevoerd.

Klantenservice uitbesteden

Ontvangt u veel telefoontjes die betrekking hebben op uw verkochte producten of uw verleende service en houdt dit u van uw core business dan kunt u overwegen om uw klantenservice uit te besteden.

ONZE BEWEZEN AANPAK

Uitvoeringservaring boven verwachting

1

Neem contact op

Neem contact op met ons bedrijf en laat uw gegevens achter zodat wij later contact met u kunnen opnemen. Door aan te geven hoe wij u kunnen helpen en welke service u nodig heeft uitbesteed, kunnen wij u sneller helpen.

2

Planning

Om de behoeften van uw klanten op papier te kunnen zetten, zal er een analyse worden uitgevoerd. Tijdens die analyse wordt er met veel aandacht gekeken naar de behoeften van uw klanten.

3

Documentatie

Wij zullen een gespecialiseerde databank met kennis opstellen, waar veelgestelde vragen bij voorbaat beantwoord worden opgenomen. Daarnaast zullen er voor de medewerkers ook call scripts worden opgesteld.

4

Team training

Nadat de opgestelde documenten helemaal in orde zijn, naar wens zijn en klaar voor gebruik zijn, zal het team getraind worden om zich aan de documentatie te houden.

5

We gaan live

Als het team goed getraind is, zal het moment eindelijk daar zijn. Het moment waarop het team voor uw bedrijf eindelijk live zal kunnen gaan.

6

Zorgeloos werken

De gesprekken die wij voor u afhandelen, zullen netjes worden gerapporteerd. Per gesprek zal u een verslag ontvangen per e-mail, zodat u op de hoogte kan blijven en niks hoeft te missen.

Onze grootste troeven zijn

Wij werken voor

Recensies

Wat onze klanten over ons zeggen

F.A.Q

Meest gestelde vragen

Binnen hoogtepunten

Nieuws en persberichten

Verken Binnendienst

Laten we praten over het uitbesteden van bedrijfsprocessen voor succes

Menu