klantenservice uitbesteden
Diensten

Klantenservice uitbesteden

Ontvangt u veel telefoontjes die betrekking hebben op uw verkochte producten of uw verleende service en houdt dit u van uw core business? Dan kunt u overwegen om uw klantenservice uit te besteden. Onze ervaren medewerkers zullen na een goede productuitleg direct uw klanten te woord staan en het gesprek naar tevredenheid afhandelen.

klantenservice uitbesteden
1

Medewerkers

1

Interacties per dag

1

Tevreden klanten

1

jaar ervaring

uw klantenservice uitbesteden

De voordelen van uw klantenservice uitbesteden

Uw klantenservice uitbesteden:

  • Goedkoper dan eigen personeel. Wij hanteren de scherpste tarieven in de markt.
  • Nieuwe medewerkers worden door ons ingewerkt. Bespaar op dure trainingen.
  • Geen werkplekken op uw locatie nodig en dus besparen op extra kantoorruimte.
  • U betaalt voor de daadwerkelijk tijd die wij nodig hebben om uw klanten te woord te staan.

Klantenservice uitbesteden aan onze Binnendienst

Wanneer u overweegt om uw klantenservice bij ons uit te besteden zullen wij een goede inventarisatie maken van de complexiteit van de klantenservice. Wij kunnen op locatie komen om een beeld te krijgen van uw bedrijf en de cultuur. Indien we hier een goed beeld van hebben kunnen wij medewerkers selecteren die het beste bij uw bedrijf passen.

klantenservice uitbesteden

Interesse in uw klantenservice uitbesteden?

Uw klantenservice uitbesteden is maatwerk. Afhankelijk van het aantal telefoontjes dat u verwacht door ons te laten afhandelen doen we u een aanbieding. Neem dus voor een passende prijsopgave geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij nemen dan direct contact met uw op om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

klantenservice uitbesteden
ONZE VOORDELEN

Wat onderscheidt ons?

Geniet van besparingen

Wij zorgen voor onboarding, kwaliteitsborging voor elke agent die zich in uw team bevindt en werving. Het is natuurlijk mogelijk om in-house te huren, maar hoogstwaarschijnlijk betaalt u dan twee à drie keer het bedrag dat u bij ons zou kunnen besteden.

Bouw klantvertrouwen op

Door outsourcing bouwt u klantenvertrouwen op. Om klantenvertrouwen op te bouwen, zal u moeten beschikken over bepaalde kennis. Door outsourcing schakelt u een extern bureau in die beschikt over die bepaalde kennis. Hierdoor zal uw bedrijf als het ware een vertrouwenspersoon worden voor uw klant. Uw klanten zullen geen onbeantwoorde vragen meer hebben en u kan uw klanten helpen binnen enkele minuten. Hierdoor zal u ongetwijfeld de nummer 1 vertrouwde merk in uw branche worden.

Realiseer merk veilige klantenservice

Het uitbesteden van uw klantenservice aan binnensupport zorgt ervoor dat u geld en tijd bespaart, maar het zorgt er ook voor dat uw klanten verliefd worden op uw bedrijf. Wij bieden u deskundige agenten aan die zijn opgeleid tot specialisten in uw werk.

Klantervaring schalen

Met de ondersteuning die binnensupport u biedt, hoeft uw bedrijf zich geen zorgen meer te maken over werving. Met onze hulp zullen wij uw klantenservice vergemakkelijken, zodat uw klantenservice succesvol en efficiënt kan worden opgeschaald zonder dat u zich daar zorgen over moet maken.

binnendienst expertise

Onze Diensten

Telefoon service

Gemiste oproepen zijn erg vervelend. Niet alleen voor uw klanten maar ze zijn ook schadelijk voor uw bedrijf. Klanten die geen antwoord krijgen of naar de voicemail worden verwezen zijn klanten die u misschien verliest.

Insourcing commercieel personeel

Binnen telefoon service is gespecialiseerd in insourcing. Insourcing betekent dat in plaats van bedrijfsactiviteiten uit te besteden aan andere partijen, nu activiteiten en taken binnenshuis worden uitgevoerd.

Klantenservice uitbesteden

Ontvangt u veel telefoontjes die betrekking hebben op uw verkochte producten of uw verleende service en houdt dit u van uw core business dan kunt u overwegen om uw klantenservice uit te besteden.

ONZE BEWEZEN AANPAK

Uitvoeringservaring boven verwachting

1

Neem contact op

Neem contact op met ons bedrijf en laat uw gegevens achter zodat wij later contact met u kunnen opnemen. Door aan te geven hoe wij u kunnen helpen en welke service u nodig heeft uitbesteed, kunnen wij u sneller helpen.

2

Planning

Om de behoeften van uw klanten op papier te kunnen zetten, zal er een analyse worden uitgevoerd. Tijdens die analyse wordt er met veel aandacht gekeken naar de behoeften van uw klanten.

3

Documentatie

Wij zullen een gespecialiseerde databank met kennis opstellen, waar veelgestelde vragen bij voorbaat beantwoord worden opgenomen. Daarnaast zullen er voor de medewerkers ook call scripts worden opgesteld.

4

Team training

Nadat de opgestelde documenten helemaal in orde zijn, naar wens zijn en klaar voor gebruik zijn, zal het team getraind worden om zich aan de documentatie te houden.

5

We gaan live

Als het team goed getraind is, zal het moment eindelijk daar zijn. Het moment waarop het team voor uw bedrijf eindelijk live zal kunnen gaan.

6

Zorgeloos werken

De gesprekken die wij voor u afhandelen, zullen netjes worden gerapporteerd. Per gesprek zal u een verslag ontvangen per e-mail, zodat u op de hoogte kan blijven en niks hoeft te missen.

Onze grootste troeven zijn

Wij werken voor

Recensies

Wat onze klanten over ons zeggen

F.A.Q

Meest gestelde vragen

Binnen hoogtepunten

Nieuws en persberichten

Verken Binnendienst

Laten we praten over het uitbesteden van bedrijfsprocessen voor succes

Menu