Het uitbesteden van uw servicedesk

Een helpdesk helpt klanten om zo snel mogelijk hun problemen op te lossen zodat de wachttijd ook minder lang wordt en de klant tevreden is. Een servicedesk houdt zich bezig met de technische kant van uw bedrijf en niet zo met de klachten van uw klanten. Een helpdesk is dus prima vol te houden met een paar medewerkers, maar een servicedesk is van een hoger niveau. Daarom is uw servicedesk uitbesteden een goede optie aangezien u zich dan kan focussen op uw helpdesk en u zich geen zorgen meer hoeft te maken over uw servicedesk. Uw servicedesk zal dankzij onze medewerkers in goede handen zijn.

1

Medewerkers

1

Interacties per dag

1

Tevreden klanten

1

jaar ervaring

klantenservice uitbesteden

Servicedesk voor vragen met betrekking tot ICT

Alles wordt tegenwoordig gedigitaliseerd en technologie wordt steeds belangrijker. Zo zal uw bedrijf ook steeds meer gebruik maken van technologie om alles gemakkelijker te laten verlopen. Niet iedereen is goed met technologie en uiteindelijk zullen er problemen gaan ontstaan. Daar is waar een servicedesk goed van toepassing komt. Een servicedesk medewerker zal ervoor zorgen dat alle problemen opgelost zullen worden.
De meeste bedrijven maken al gebruik van een servicedesk, maar dat kan zorgen voor extra afdelingen en extra medewerkers, wat zorgt voor extra kosten. Door uw servicedesk uit te besteden, wordt u op een afstand geholpen en bespaart u geld.

Servicedesk eerste aanspreekpunt bij problemen

Wanneer er zich technische problemen voordoen, zullen uw medewerkers als eerste naar uw servicedesk medewerkers gaan voor hulp. Servicedesk medewerkers zijn immers gespecialiseerd in het oplossen van technische problemen. Toch kan het voorkomen dat uw servicedesk medewerkers niet van alles verstand hebben of dat u te weinig servicedesk medewerkers in dienst hebt. Met dank aan onze servicedesk medewerkers heeft u altijd iemand paraat staan die de benodigde kennis heeft van het desbetreffende probleem. U hoeft zich dan geen zorgen meer te maken over de technische problemen die zich voordoen en uw medewerkers zullen dan weer snel aan het werk kunnen gaan.

Servicedesk voor uw klanten

Hoewel een servicedesk bedoeld is voor intern gebruik, en dus voor de medewerkers van uw bedrijf, is het ook mogelijk dat uw klanten gebruik maken van de servicedesk. Wanneer u namelijk een online webshop aanbiedt, zullen de klanten een goed werkende website verwachten. Hier zullen echter ook wel eens technische problemen gaan ontstaan en dan zijn uw klanten de hulp van uw helpdesk nodig. Uw helpdesk zullen echter hulp gaan zoeken bij uw servicedesk. Wanneer u gebruik maakt van onze servicedesk kunnen wij uw klanten meteen helpen met de problemen die zij ervaren. Uw klanten hoeven dan niet lang te wachten en kunnen dan verder gaan.

Servicedesk in combinatie met een helpdesk

Goede klantenservice is erg belangrijk om ervoor te zorgen dat uw klanten terug blijven keren bij uw bedrijf en niet naar uw concurrenten stappen. Uw klantenservice uitbesteden is een manier om uw klanten tevreden te houden aangezien er dan professionals zich bezighouden met dat proces. Om een goede klantenservice te bereiken, wilt u zorgen voor een goede helpdesk. Door uw helpdesk te combineren met een servicedesk zal u een service kunnen leveren aan uw klanten die zij niet gewend zijn. Uw klanten zullen hierdoor terug blijven komen bij u en er zelfs voor kunnen zorgen dat u meer klanten zal krijgen dan voorheen.

Meer aandacht voor andere doelstellingen

Een goede helpdesk, goede servicedesk en goede klantenservice zijn natuurlijk een paar doelstellingen die niet mogen ontbreken bij uw bedrijf om er zo voor te zorgen dat uw bedrijf zal groeien en meer klanten zal gaan aantrekken. Door uw servicedesk uit te besteden, heeft u meer tijd om andere doelstellingen te behalen. U hoeft zich namelijk niet meer te focussen op de servicedesk, omdat onze medewerkers dat al voor u doen. Tegen een redelijke betaling, kan u genieten van alle voordelen die het uitbesteden van uw servicedesk bieden en heeft u altijd een sterk team van professionals achter u staan.

ONZE VOORDELEN

Wat onderscheidt ons?

Geniet van besparingen

Wij zorgen voor onboarding, kwaliteitsborging voor elke agent die zich in uw team bevindt en werving. Het is natuurlijk mogelijk om in-house te huren, maar hoogstwaarschijnlijk betaalt u dan twee à drie keer het bedrag dat u bij ons zou kunnen besteden.

Bouw klantvertrouwen op

Door outsourcing bouwt u klantenvertrouwen op. Om klantenvertrouwen op te bouwen, zal u moeten beschikken over bepaalde kennis. Door outsourcing schakelt u een extern bureau in die beschikt over die bepaalde kennis. Hierdoor zal uw bedrijf als het ware een vertrouwenspersoon worden voor uw klant. Uw klanten zullen geen onbeantwoorde vragen meer hebben en u kan uw klanten helpen binnen enkele minuten. Hierdoor zal u ongetwijfeld de nummer 1 vertrouwde merk in uw branche worden.

Realiseer merk veilige klantenservice

Het uitbesteden van uw klantenservice aan binnensupport zorgt ervoor dat u geld en tijd bespaart, maar het zorgt er ook voor dat uw klanten verliefd worden op uw bedrijf. Wij bieden u deskundige agenten aan die zijn opgeleid tot specialisten in uw werk.

Klantervaring schalen

Met de ondersteuning die binnensupport u biedt, hoeft uw bedrijf zich geen zorgen meer te maken over werving. Met onze hulp zullen wij uw klantenservice vergemakkelijken, zodat uw klantenservice succesvol en efficiënt kan worden opgeschaald zonder dat u zich daar zorgen over moet maken.

binnendienst expertise

Onze Diensten

Telefoon service

Gemiste oproepen zijn erg vervelend. Niet alleen voor uw klanten maar ze zijn ook schadelijk voor uw bedrijf. Klanten die geen antwoord krijgen of naar de voicemail worden verwezen zijn klanten die u misschien verliest.

Insourcing commercieel personeel

Binnen telefoon service is gespecialiseerd in insourcing. Insourcing betekent dat in plaats van bedrijfsactiviteiten uit te besteden aan andere partijen, nu activiteiten en taken binnenshuis worden uitgevoerd.

Klantenservice uitbesteden

Ontvangt u veel telefoontjes die betrekking hebben op uw verkochte producten of uw verleende service en houdt dit u van uw core business dan kunt u overwegen om uw klantenservice uit te besteden.

ONZE BEWEZEN AANPAK

Uitvoeringservaring boven verwachting

1

Neem contact op

Neem contact op met ons bedrijf en laat uw gegevens achter zodat wij later contact met u kunnen opnemen. Door aan te geven hoe wij u kunnen helpen en welke service u nodig heeft uitbesteed, kunnen wij u sneller helpen.

2

Planning

Om de behoeften van uw klanten op papier te kunnen zetten, zal er een analyse worden uitgevoerd. Tijdens die analyse wordt er met veel aandacht gekeken naar de behoeften van uw klanten.

3

Documentatie

Wij zullen een gespecialiseerde databank met kennis opstellen, waar veelgestelde vragen bij voorbaat beantwoord worden opgenomen. Daarnaast zullen er voor de medewerkers ook call scripts worden opgesteld.

4

Team training

Nadat de opgestelde documenten helemaal in orde zijn, naar wens zijn en klaar voor gebruik zijn, zal het team getraind worden om zich aan de documentatie te houden.

5

We gaan live

Als het team goed getraind is, zal het moment eindelijk daar zijn. Het moment waarop het team voor uw bedrijf eindelijk live zal kunnen gaan.

6

Zorgeloos werken

De gesprekken die wij voor u afhandelen, zullen netjes worden gerapporteerd. Per gesprek zal u een verslag ontvangen per e-mail, zodat u op de hoogte kan blijven en niks hoeft te missen.

Onze grootste troeven zijn

Wij werken voor

Recensies

Wat onze klanten over ons zeggen

F.A.Q

Meest gestelde vragen

Binnen hoogtepunten

Nieuws en persberichten

Verken Binnendienst

Laten we praten over het uitbesteden van bedrijfsprocessen voor succes

Menu