Telefoonservice uitbesteden

Ondanks dat veel mensen graag contact hebben via de mail of via een chatbot, zijn er toch nog erg veel mensen die behoefte hebben aan telefonisch contact. U zult ongetwijfeld ook nog veel klanten hebben die behoefte hebben aan telefonisch contact bij eventuele vragen. Het kan voorkomen dat u even geen tijd heeft om contact te hebben met uw klanten door uw drukke agenda en u ook geen andere receptioniste beschikbaar hebt op dat moment. Op zulke momenten komt een telefoon beantwoord service goed van pas. Met de hulp van onze medewerkers zal uw bedrijf altijd tijd hebben voor haar klanten.

1

Medewerkers

1

Interacties per dag

1

Tevreden klanten

1

jaar ervaring

Klanten ervaren een goede service

Het zal altijd wel een keer voorkomen dat een klant een dringende vraag heeft die direct beantwoord moet worden. Het is dan ook belangrijk dat u zo snel mogelijk die vraag van uw klant kan beantwoorden. Door gebruik te maken van onze telefoonservice staat er altijd iemand klaar voor uw klanten en om hen te helpen met hun vragen. Uw klant zal dus een goede service ervaren. Hierdoor zal uw klant minder snel geneigd zijn om bij uw concurrenten aan te kloppen en zal u dus meer klanten behouden en verkrijgen aangezien mensen zullen gaan praten over de goede service die zij ervaren bij uw bedrijf.

Telefoonservice uitbesteden voor flexibiliteit

Onze medewerkers zijn erg flexibel en kunnen ingezet worden wanneer u dat nodig bent. Het kan namelijk altijd voorkomen dat uw receptioniste in een keer ziek wordt of uw receptioniste wat eerder naar huis moet en er verder niemand beschikbaar is om de telefoon op te nemen. U zal dan degene zijn die de telefoon moet opnemen, maar het kan zo zijn dat u net op dat moment erg druk bezig bent om uw bedrijf draaiende te houden. Met dank aan onze telefoondienst service hoeft u zich daar geen zorgen meer over te maken en nemen wij die telefoontjes op en helpen uw klanten op een professionele manier.

Uitgebreid verslag van de gepleegde telefoontjes

Wanneer u niet de tijd heeft om de telefoon op te nemen, doen wij dat voor u. Wij zullen de telefoon opnemen zoals u wilt dat wij dat doen. Zo heeft uw klant niet door dat u gebruik maakt van onze telefoondienst service en hoeft u zich geen zorgen te maken. Natuurlijk wilt u wel weten wat er wordt besproken tijdens die momenten. U zult een uitgebreid verslag ontvangen na elk gepleegde telefoontje. Het verslag kan zo uitgebreid zijn als u maar wilt. Van het telefoontje kort maar krachtig samenvatten tot het telefoontje erg uitgebreid en tot in de details samengevat. De keuze is aan u.

telefoonservice uitbesteden

Een op uw behoeften afgestemde telefoonservice

Elk bedrijf gaat anders te werk en heeft dus ook andere behoeften. Dat is natuurlijk ook de reden waarom u zich onderscheidt van uw concurrenten. In dit opzicht zijn onze medewerkers ook erg flexibel. U vertelt wat de bedoeling is en hoe u wilt dat onze medewerkers te werk gaan. Onze medewerkers zullen dan getraind worden zodat u altijd een sterk team heeft klaar staan wanneer u dat nodig hebt. Is uw receptioniste op een gegeven moment niet bereikbaar? Dat is geen enkel probleem. Onze medewerkers zullen invallen voor uw receptioniste en uw klanten worden meteen geholpen wanneer dat nodig is.

Focus op uw bedrijf

Uw telefoonservice uitbesteden zorgt voor rust en tijd indien u belangrijke zaken moet afhandelen. U kan al die extra tijd gebruiken om u beter te focussen op uw bedrijf. Met die focus en extra tijd kan u ervoor zorgen dat uw bedrijf zich beter kan ontwikkelen en meer klanten kan binnenhalen. Ook wanneer uw bedrijf meer zal groeien en dus meer klanten zal binnenhalen, zullen onze medewerkers voor u klaar staan om uw nieuwe klanten met hun vragen te helpen, zodat u dat niet hoeft te doen wanneer uw receptioniste er niet is om de telefoon op te nemen.

ONZE VOORDELEN

Wat onderscheidt ons?

Geniet van besparingen

Wij zorgen voor onboarding, kwaliteitsborging voor elke agent die zich in uw team bevindt en werving. Het is natuurlijk mogelijk om in-house te huren, maar hoogstwaarschijnlijk betaalt u dan twee à drie keer het bedrag dat u bij ons zou kunnen besteden.

Bouw klantvertrouwen op

Door outsourcing bouwt u klantenvertrouwen op. Om klantenvertrouwen op te bouwen, zal u moeten beschikken over bepaalde kennis. Door outsourcing schakelt u een extern bureau in die beschikt over die bepaalde kennis. Hierdoor zal uw bedrijf als het ware een vertrouwenspersoon worden voor uw klant. Uw klanten zullen geen onbeantwoorde vragen meer hebben en u kan uw klanten helpen binnen enkele minuten. Hierdoor zal u ongetwijfeld de nummer 1 vertrouwde merk in uw branche worden.

Realiseer merk veilige klantenservice

Het uitbesteden van uw klantenservice aan binnensupport zorgt ervoor dat u geld en tijd bespaart, maar het zorgt er ook voor dat uw klanten verliefd worden op uw bedrijf. Wij bieden u deskundige agenten aan die zijn opgeleid tot specialisten in uw werk.

Klantervaring schalen

Met de ondersteuning die binnensupport u biedt, hoeft uw bedrijf zich geen zorgen meer te maken over werving. Met onze hulp zullen wij uw klantenservice vergemakkelijken, zodat uw klantenservice succesvol en efficiënt kan worden opgeschaald zonder dat u zich daar zorgen over moet maken.

binnendienst expertise

Onze Diensten

Telefoon service

Gemiste oproepen zijn erg vervelend. Niet alleen voor uw klanten maar ze zijn ook schadelijk voor uw bedrijf. Klanten die geen antwoord krijgen of naar de voicemail worden verwezen zijn klanten die u misschien verliest.

Insourcing commercieel personeel

Binnen telefoon service is gespecialiseerd in insourcing. Insourcing betekent dat in plaats van bedrijfsactiviteiten uit te besteden aan andere partijen, nu activiteiten en taken binnenshuis worden uitgevoerd.

Klantenservice uitbesteden

Ontvangt u veel telefoontjes die betrekking hebben op uw verkochte producten of uw verleende service en houdt dit u van uw core business dan kunt u overwegen om uw klantenservice uit te besteden.

ONZE BEWEZEN AANPAK

Uitvoeringservaring boven verwachting

1

Neem contact op

Neem contact op met ons bedrijf en laat uw gegevens achter zodat wij later contact met u kunnen opnemen. Door aan te geven hoe wij u kunnen helpen en welke service u nodig heeft uitbesteed, kunnen wij u sneller helpen.

2

Planning

Om de behoeften van uw klanten op papier te kunnen zetten, zal er een analyse worden uitgevoerd. Tijdens die analyse wordt er met veel aandacht gekeken naar de behoeften van uw klanten.

3

Documentatie

Wij zullen een gespecialiseerde databank met kennis opstellen, waar veelgestelde vragen bij voorbaat beantwoord worden opgenomen. Daarnaast zullen er voor de medewerkers ook call scripts worden opgesteld.

4

Team training

Nadat de opgestelde documenten helemaal in orde zijn, naar wens zijn en klaar voor gebruik zijn, zal het team getraind worden om zich aan de documentatie te houden.

5

We gaan live

Als het team goed getraind is, zal het moment eindelijk daar zijn. Het moment waarop het team voor uw bedrijf eindelijk live zal kunnen gaan.

6

Zorgeloos werken

De gesprekken die wij voor u afhandelen, zullen netjes worden gerapporteerd. Per gesprek zal u een verslag ontvangen per e-mail, zodat u op de hoogte kan blijven en niks hoeft te missen.

Onze grootste troeven zijn

Wij werken voor

Recensies

Wat onze klanten over ons zeggen

F.A.Q

Meest gestelde vragen

Binnen hoogtepunten

Nieuws en persberichten

Verken Binnendienst

Laten we praten over het uitbesteden van bedrijfsprocessen voor succes

Menu